Dag 16 Los Angeles

9 augustus 2019 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker een échte Amerikaanse bagel op, jummie! Toen vertrokken naar LA, ondanks dat het niet zo ver was hebben we er lang over gedaan, maarja LA in was veel file.. We konden het natuurlijk niet laten om langs Hollywood te rijden dus hebben we stiekem even gekeken. Super leuk om allemaal te zien! Veel over de beroemdheden en over LA! Natuurlijk over de Walk Of Fame gelopen, daar konden we namelijk niet omheen! Nog even langs Beverly Hills gereden, niet normaal wat een huizen zeg! De touristische route genomen naar het hotel, even lekker geïnstalleerd in het hotel en toen zijn we naar Santa Monica gereden en hebben lekker met Fam van Schie iets gegeten!

1. Jorien:
    11 augustus 2019
    Wat gaaf dat jullie toch nog even langs Hollywood zijn gereden. Dit ius echt een reis voor jullie geweest om nooit te vergeten. Goeie reis naar huis en we kijken er naar uit jullie verhalen, foto's in het echt te horen en te zien. Groetjes van de Loefjes vanuit Hongarije