Dag 18 Los Angeles -> Amsterdam

11 augustus 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Jaja t is zo ver, na 3 weken lang rond reizen door Amerika is er nog maar één ochtend over. Heel toevallig was er een boerenmarkt in de buurt en daar hebben we heel even gekeken, het was eigenlijk onze versie van een markt met groentes en broden. Maar was leuk om een keertje te zien. Toen uit gecheckt en de koffers in gepakt.. dat was nog wel een werkje... oepsie.. maar het is gelukt, naja de koffers zaten dicht. We hadden nog redelijk wat tijd over dus zijn we nog even over de Santa Monica Pier gelopen. Heel leuk om te zien, en super gezellig nog even. Toen zijn we naar het vliegveld gereden, beetje file maar dat ging nog redelijk snel. En ja toen vertrokken naar Nederland! En we zijn goed aangekomen! Nu lekker uitrusten!

1. Emile:
    11 augustus 2019
    Welkom thuis! Nagenieten van een mooie reis!
  2. Annemarie:
    12 augustus 2019
    Was een prachtige reis, om nooit te vergeten! Genoten van jouw schrijven en mooie foto’s! We hebben t ook erg gezellig gehad met elkaar. Tot gauw, dit keer niet in SF, Vegas of LA maar gewoon in de Parkstraat :)