Dag 10 Bryce Canyon

3 augustus 2019 - Panguitch, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker wakker geworden in ons tentje, lekker ontbeten, en toen gingen we op pad. Op naar Bryce Canyon. We begonnen boven aan, op Bryce Point, daar kun je een groot deel van de canyon overzien, niet normaal hoe gaaf! Toen gingen we rustig naar beneden, nog steeds een super mooi uitzicht! En toen ging het gebeuren, we gingen paardrijden door de canyon, je zou zeggen dat er 2 waren die het nooit van hun leven zouden doen, en die deden het inderdaad niet, jammer. Toevallig was er ook quad verhuur, dusja dan moest dat het maar worden. Maar beide was het super gaaf om mee te maken! Het paardrijden was natuurlijk heel anders maar wel leuk om een keertje te doen, het quadrijden was natuurlijk zo leuk dat er thuis ook maar een aangeschaft moest worden.. daar wordt nog over nagedacht.. toen we die ervaring rijker waren gingen we naar de Mossy Grove, de 'Grove' hebben we niet gezien hahahah maar we hebben heel wat moois gezien, er was een beekje en een waterval tussen de fel oranje stenen en bergen, super mooi om te zien! We zijn net bij een rodeo geweest, super gaaf om te zien en mee te maken! Wel een beetje griezelig om een beetje te zien hoe sommige vallen... maar dat maakte niks uit want ze waren er allemaal heel trots op hoe het ging.

1. Berry:
    3 augustus 2019
    Super gaaf joh. Mooi die afwisseling tussendoor met vanalles. Veel plezier nog!