Dag 13 Flagstaff

6 augustus 2019 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Voordat we vanmorgen vertrokken vanuit Page hadden we nog een super gave tour, de Lower Antelope Canyon Tour. We kwamen aan en we hadden een leuke gids, ook hadden we maar een groepje van 9 personen waardoor het fijn luisteren was. Onze gids wist super veel van het fotograferen van de Canyon. Nou ik zal je zeggen het was geweldig! Het eerste stukje was heel druk, want er gingen meerdere groepjes de canyon in. Naar mate we verder gingen kwamen we verder van de groepjes vandaan, waardoor je meer tijd had om te kijken en rustig foto's te maken. Wat een ervaring! De gids vertelde ook over waarom de canyon verschillende kleuren gaf, dit komt door de verschillende mineralen die in de stenen zotten en door de licht inval. De foto's zullen genoeg zeggen over hoe het was, samengevat AMAZING!

Na de tour zijn we in de auto gestapt en richting Flagstaff gereden, onderweg zijn we richting de Grand Canyon gereden en hebben we al vele uitzichtpunten kunnen bekijken, super indrukwekkend! Het is een zo groot natuurgebied, niet normaal! We hebben niet veel gezien, want morgen gaan we weer richting de Grand Canyon. Na de Grand Canyon zijn we richting Flagstaff gereden, nu lekker aan gekomen in het hotel, even lekker uitrusten.

1. Jorien:
    6 augustus 2019
    Super gaaf! Ongelooflijk mooie reis maken jullie. Groetjes van de Loefjes vanuit Boedapest Downtown😎☀️