Dag 3 San Francisco

25 juli 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Puff puff, vandaag hebben we de hele dag fietsen gehuurd.. dus je raad t al we hebben kei veel gefietst.. we hebben wel echt super veel mooie dingen gezien, zoals; de beroemde Golden Gate Bridge en de kronkelige Lombard Street. We hebben de Golden Gate Bridge over gefietst en hebben even in het stadje gekeken aan de overkant. We hadden het volle vertrouwen erin om weer terug te fietsen over de brug.. maarja dat is hem niet geworden.. we hebben met de fiets de ferry gepakt en zijn terug gevaren naar de andere kant, dat leverde ons echter wel mooie foto's op hahaha. Toen we de ferry pakte kwamen we Fam Kempers tegen, heel toevallig natuurlijk. We zijn met zn allen een rondje gaan fietsen en hebben bedacht naar Lombard Str. Te gaan.. heel goed plan natuurlijk, het is namelijk een van de steilste en kronkeligste straten van San Francisco... maar toch hebben we het gezien en kleine stukjes gefietst.. super mooi! Nu zijn we allemaal helemaal kapot van ons fietsavontuurtje en gaan even lekker rustig de avond door brengen.. Morgen naar het AirPort om de auto op te halen en dan gaan we verder met de reis!