Dag 8 Las Vegas

1 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gister het laatste dagje gehad in Viva Vegas! super gave stad, echt niet normaal. Nu zijn we er echt over uit dat Amerikanen gek zijn, hahaha. We hebben na het ontbijt samen met Familie Kempers nog kaartjes geregeld voor Hans Klok, we hadden geluk we hadden de laatste! Daarna zijn we met z'n alle naar buiten gelopen, ja en dan. Dan is het lopen naar iets wat je interesseert, en dat is eigenlijk echt 'n hele hoop.. zoveel mooie hotels en winkels waar je kan kijken naar zo veel dingen, niet normaal. Het hotel naast ons was bijvoorbeeld een sprookjeskasteel en ons eigen hotel was een piramide. Ieder hotel had zo z'n eigen thema. In het Venetiën Hotel was Venetië na gebouwd aan de binnenkant, namelijk met bloemen, grachtjes, huisjes en kleine bootjes. Het in zo indrukwekkend. Na natuurlijk een paar hotels bekijken zit je al tegen de avond aan, de tijd gaat namelijk zo snel, vooral omdat er ook zoveel te zien is. Toen zijn we met z'n alle terug gelopen naar het Excalibur Hotel. Daar was onze Hans Klok show. Super gaaf om te zien, en 't ergste was, hoe hard we ook probeerde we snapte nog steeds niet hoe het allemaal kon. Na de show zijn we nog even terug gelopen naar 'de Strip', aan 'de Strip' zitten alle beroemde hotels van Vegas. We zijn toen naar de Bellagio gelopen waar een super mooie show was met water lichtjes en muziek, dat hadden natuurlijk meer mensen bedacht en was het best wel druk, maar wel echt de moeite waard! Ja en dan zit je nadat je nog iets hebt gedronken tegen 01.00 aan, hop het nachtleven in! Nee geintje, we gingen terug naar ons hotel en gingen lekker slapen!